fbpx

Δέσποινα Δεληγιάννη

Λογοθεραπεύτρια Παιδιών,Εφήβων & Ενηλίκων

Η Δέσποινα Δεληγιάννη είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του  Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της το  έτος 2020 και έκτοτε εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικής διαπαιδαγώγησης του νομού Κορινθίας,  όπου έχει ασχοληθεί με πληθώρα περιστατικών που αφορούν παιδιά και ενήλικες.   Η συνεργασία της με το πλαίσιο Ψυχικής Υγείας και Ειδική αγωγής ΠΡΟΣΩΠΑ έχει αφετηρία τον  Σεπτέμβριο του 2023 όπου παρέχει υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιά και ενήλικες.  Η ενασχόληση της αφορά περιστατικά που παρουσιάζουν αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, καθυστέρηση λόγου, νευροαναπτυξιακές διαταραχές , διαταραχές στην ροή της ομιλίας (τραυλισμός),  μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές που περιλαμβάνουν την σίτιση και την επιλεκτικότητα στην  διατροφή. 

Ως λογοθεραπεύτρια έχει αναλάβει στο παρελθόν τον σημαντικό ρόλο της παράλληλης στήριξης σε  ιδιωτικό σχολείο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και την δημιουργική απασχόληση παιδιών με  αναπτυξιακές διαταραχές. 

Κατά τη διάρκεια της συνεχούς επιμόρφωσής της έχει πραγματοποιήσει ποικίλες εκπαιδεύσεις.  Είναι κάτοχος του SI.MA.TA (signs make talk), μέθοδος που αφορά άτομα με Αναπτυξιακή Λεκτική  Δυσπραξία, του εναλλακτικού/ ενισχυτικού συστήματος επικοινωνίας PECS, όπου έχει την βασική  κατάρτιση επιπέδου 1 και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στο πρόγραμμα παρέμβασης PALIN PCI από  το Κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού (ΚΕΘΤ). 

Οι σπουδές της περιλαμβάνουν σεμινάρια πάνω στην Μυολειτουργική αποκατάσταση Στοματοπροσωπικές ασκήσεις (2021) και διαδικτυακή συμμετοχή σε webinars που αφορούν την  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και την Σχολική Ετοιμότητα  (Κιβωτός Εξέλιξης).  

Έχει συμμετάσχει στο 10ο Διαβητολογικό Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε το 2019 στην Πάτρα,  στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας στην Αθήνα το 2022 και στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο  Αυτισμού στην Θεσσαλονίκη το 2023. 

Στόχος της είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος και το “χτίσιμο” ενός ισχυρού δεσμού  ανάμεσα σε θεραπευτή και θεραπευόμενο προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχία του  εξατομικευμένου προγράμματος θεραπείας.