Η Σιτέ Αργυρώ είναι Ειδική Παιδαγωγός. Το 2013 αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και το 2019 ολοκλήρωσε την μεταπτυχιακή εξειδίκευσή της στην Προσχολική και Πρώιμη σχολική εκπαίδευση με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church της Αγγλίας .
Ξεκινώντας τις σπουδές της έως και σήμερα, συνεργάζεται με οικογένειες, ενισχύοντας παιδιά με δυσκολίες στη μάθηση ή/ και την οργάνωση. Για πολλά χρόνια έχει εργαστεί σε πλαίσια Προσχολικής Εκπαίδευσης στην Κόρινθο, σε νηπιακά και βρεφονηπιακά τμήματα. Χειρίζεται και δημιουργεί σχέδια παρέμβασης, που βασίζονται σε παιγνιώδεις μεθόδους, καλλιεργώντας στη συνεδρία με το παιδί μία άκρως θετική ατμόσφαιρα. Επιπλέον, οργανώνει ομαδικά ολιγομελή προγράμματα για παιδιά βρεφικής, νηπιακής και πρωτοσχολικής ηλικίας με στόχο την κοινωνικοποίηση και την διαχείριση των συναισθημάτων μέσα από την αλληλεπίδραση.
Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει εξιδεικευμένα προγράμματα στις Μαθησιακές Δυσκολίες, ακολουθώντας τις εξελίξεις της σύγχρονης Ειδικής Αγωγής και Παιδαγωγικής. Ειδικεύεται ακόμα σε θέματα Πρώιμης Παρέμβασης και Μαθησιακής Ετοιμότητας για την έναρξη της σχολικής ζωής και αξιολογεί παιδιά 5-6 ετών με την Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής ετοιμότητας Α’ ΤΕΣΤ, αλλά και με άτυπα μέσα αξιολόγησης. Το 2021 συμμετείχε σε Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την Ανίχνευση, Διάγνωση και Αντιμετώπιση νηπίων και εφήβων με ΔΕΠ/Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας), το οποίο οργανώνει η Αναπτυξιακή και Συμπεριφορική Παιδιατρική μονάδα του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική εταιρεία μελέτης ΔΕΠΥ. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια από την Attachment Parenting International από το 2019, είναι υπέρμαχος της θετικής διαπαιδαγώγησης και του συναισθηματικού δεσμού γονέων και παιδιών, αλλά και των παιδιών με τους φροντιστές του.
Υπερήφανη συνεργάτιδα του πλαισίου Ψυχικής Υγείας και Ειδικής Αγωγής ΠΡΟΣΩΠΑ από το 2018, ασχολείται αποκλειστικά με τον τομέα της Ειδικής Διαπαιδαγώγησης. Μέσα από τη διαδικασία της θεραπευτικής παρέμβασης, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική ανακούφιση του παιδιού, καθώς επίσης και στα κίνητρα μάθησης, εργαλεία απολύτως απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα του θεραπευτικού προγράμματος.