Η Μυρτώ Αλατζάκη είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως εξωτερικός συνεργάτης στο Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιού του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιά, όπου συμμετείχε σε νευροψυχολογικές αξιολογήσεις παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, καθώς και σε παρεμβάσεις ατομικής και ομαδικής ψυχοθεραπείας.
Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στη Λογικοθυμική και Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία στο «Ελληνικό Ινστιτούτο Λογικοθυμικής και Γνωσιακής Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας», θυγατρικό του Albert Ellis Institute (New York). Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί στην Ψυχοθεραπεία Κοινωνικής και Συναισθηματικής Ανάπτυξης για τη διαχείριση Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος Μέσης και Υψηλής Λειτουργικότητας. Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια πάνω στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, τη Θετική Ψυχολογία, το Θεραπευτικό Παιχνίδι, καθώς και την υποστήριξη ατόμων με συμπτώματα Δυσφορίας Φύλου ή Ασυμφωνίας Φύλου.
Είναι Ανεξάρτητη Εκπαιδευμένη Εκπαιδεύτρια του Προγράμματος “Δεσμοί Καρδιάς” (Attached at the Heart Parenting Program) της Attachment Parenting International, μέσω του οποίου ενδυναμώνει γονείς στην ανάπτυξη γονεϊκών δεξιοτήτων που ενισχύουν τη συναισθηματική ασφάλεια και τον ασφαλή δεσμό με το παιδί.
Έχει εργαστεί εθελοντικά στο Κέντρο Ενδυνάμωσης «Επίκεντρο» της ActionAid, πραγματοποιώντας ψυχοεκπαιδεύσεις ενηλίκων και παρεμβάσεις σε σχολικές μονάδες για την ενίσχυση της ομαδικότητας, της συνεργασίας και της αυτοπεποίθησης. Επίσης, έχει υπάρξει εθελόντρια στον Σύλλογο Οροθετικών Ελλάδος «Θετική Φωνή».
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ψυχικής υγείας, προσφέροντας υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης σε άτομα διαφορετικών ηλικιών και αναγκών (αναπτυξιακές και ψυχικές διαταραχές), με εξειδίκευση στη διαχείριση αγχωδών διαταραχών, κρίσεων ζωής, πένθους, κατάθλιψης, καθώς και στη συμβουλευτική γονέων και τη στήριξη εφήβων και οικογένειας. Έχει συνεργαστεί με δημόσιες και ιδιωτικές δομές, όπως το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και η ΑΜΚΕ «Διάσταση – Παρεμβάσεις Κοινωνικής Καινοτομίας».
Παράλληλα, συντονίζει ομάδες παιδιών και εφήβων με θεματικές όπως η ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων, η σεξουαλική αγωγή, η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση.
Με στόχο τη διαρκή επαγγελματική της ανάπτυξη και τη διασφάλιση της ποιότητας του θεραπευτικού της έργου, συμμετέχει σε τακτική εποπτεία και παρακολουθεί συστηματικά επιστημονικά συνέδρια και επιμορφωτικά προγράμματα, σύμφωνα με τα ερευνητικά και κλινικά της ενδιαφέροντα.